اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که طولانی بودن عمر استفاده از شال یا روسری براتون مهم و ارزشه ؛ این مطلب میتونه بهتون کمک کنه .پس با ما همراه باشید . شال و روسری به دلیل ظرافت پارچه و تار و پودی که دارند نیاز به نگهداری بیشتری نسبت به سایر لباس های ما دارند ؛ مهم ترین نکته در رابطه با شست و شوی شال و روسری هست برای این که شال و روسری شما عمر طولانی تری داشته باشد در شست و شو و نگهداری آنها به نکات زیر توجه کنید .

نحوه شستشوی مناسب شال و روسری:

از بین بردن لکه از روی شال و روسری:

برای از بین بردن لکه های روی شال و روسری بسیار مهم و ضروری است که از پاک کننده ی صابونی یا شامپوی بچه که PH پایینی دارد، استفاده کنید .

شستشوی مناسب شال و روسری:

حتما از آب سرد و ولرم استفاده کنید . بهترین دما برای شست و شوی شال و روسری دمای حدود  30 درجه سانتی گراد است .

شال و روسری را به هیچ عنوان در ماشین لباسشویی نیاندازید . شست و شوی با ماشین لباسشویی ،موجب آسیب رساندن به بافت و تار و پود شال و روسری شما می گردد .

روش خشک کردن شال و روسری:

برای خشک کردن شال و روسری حتما از آویز استفاده کنید ، این کار موجب جلوگیری از چروک شدن شال و روسری میشود ؛ در نتیجه نیازی به بخار دادن یا اتو کشیدن پیدا نخواهد کرد .

روش درست اتو کشیدن شال و روسری:

برای اتو کشیدن شال و روسری ، حتما آن را از پشت پارچه اتوکشی نمایید . از تماس مستقیم آن  با سطح پارچه خودداری کنید  . یک پارچه ی نخی روی شال و روسری قرار دهید و سپس اقدام به اتو کشی نمایید.

در صورت استفاده از ماشین لباسشویی برای شست و شوی شال و روسری ؛ حتما از برنامه ی شست و شوی دستی استفاده کنید و به این نکته هم توجه کنید که شال و روسری را با لباس های دیگر نشویید .

امیدواریم که در این مطلب تونسته باشیم روش نگهداری شستشو و بردن لکه از روی شال و روسری رو به شما آموزش داده باشیم.

برای دیدن محصولات سایت قایق کاغذی میتونید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاهده محصولات سایت قایق کاغذی